måndag 14 juni 2010

Den bästa dan


Måndag den 14 juni då hade jag och pappa en spelkväll och då vann jag och då fick jag värsta bigga klubban och det var en tuttifruttiklubba. Och den var jättegod. Och pappa kom tvåa han fick värsta mini polkaklubban. Och så var vi till tomteland, jag och mormor och min mamma. Och så såg vi tre ankungar och så såg vi tre tuppar och fyra höns. Och så såg vi älgar och älgungar. Sen klättrade jag och mamma i en ställning och mamma tyckte inte alls det var roligt det var bara jag som tyckte det var roligt. Och så hoppade jag och mamma i en hoppborg. Mamma hoppade så roligt så hon ramla och det gjorde jag också.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till spelvinsten, tur du hade och vad glad du ser ut kram/mormor

elinpelin sa...

Åh vad gott! :D

Emelie Morell sa...

Vad kul med Tomteland :D