söndag 22 januari 2012

HEJ ALLIHOPPA

HEJ ALLIHOPA  Det är Nova. För första gången i 2012 har jag skrivit ett inlägg   coolt va!!!!!! Jag har varit på min kompis Alicias bowlingkalas förra söndagen. och vi körde lag tävlining och mitt lag vann<3 <3 <3 Och det var jätte roligt <3 Hoppas att ni komenterar på detta! Och så var jag modell för en dag och det var också jätte roligt<3 Och jag åkte  till borlänge och köpte smycken, kläder och 2 one peace till och dem var snygga, det var jätte roligt!  Hejdå!<3!<3

3 kommentarer:

Metronyx sa...

Du var jättetjusig som modell, och jag tror att ni hade kul fast ni fick vänta så mycket. bowling är roligt men jag brukar alltid komma sist, och det är inte så roligt.

Agge sa...

bowling kalas måste ha varit jättekul, kommer du ihåg i somras när Michael fyllde år och vi bowlade, så duktig som du är är jag ju inte förståss. Kram mormor

Coola Nova sa...

Tackar tackar